Szia! Nagyon hasznos a blogod. Az lenne a kérdésem, hogy a főiskolákon (BGF PSZF) tanított számvitel alapjait lefedi-e a blogodban lévő számvitel alapjai témakör? Köszi: Szikszai Nóra
Szia! Köszi a kérdést. Őszintén szólva még nem tudom. Ez a blog eléggé spontán módon alakul. Hasamra ütök és elkezdek egy témát. A facebookon kérdeztem tőletek, hogy mivel folytassam. Nekem teljesen mindegy. Ott meccseljétek le. Amit többen szeretnétek, azzal folytatom.
Sziasztok kedves fórumozók és üdv a tanároknak is. Még új vagyok ezen az oldalon,ősszel megyek számvitel vizsgára és az lenne a kérdésem hogy devizás feladatok lesznek majd fent?Azt eléggé szeretik a vizsgákon és az nekem kicsit nehezebben megy. Előre is sok sikert mindenkinek!
Szia! Önmagában az elszámoló ár nem áll meg. Azt az egész készlet témán belül lehet értelmezni. Ez viszont a legterjedelmesebb anyagrész. Előbb-utóbb lesz ez is, de inkább utóbb.
Szia! Köszönöm a biztatást! Fordított áfa az oktatásban: 466/467. Az életben ez bonyolódhat amiről a neten találsz egy csomó cikket. Vissza nem térítendő támogatás: Ez a 3 lépés amit írsz teljesen jó. De nem elég. Amit még tenned kell: a rendkívüli bevétel elhatárolása: 98/483, majd év végén, miután elszámoltad a támogatásból vett eszköz értékcsökkenését, azzal arányosan vissza kell csöpögtetni az elhatárolást: 483/98. Összege: kapott összeg/bekerülési értékxécs összegével. Összefoglalva: 1. 384/98 kapott összeg 2. 98/483 kapott összeg 3. 384/389 4. 385/389 5a) 161/454 beszerzett eszköz vételár+ összes ktg 5b) 466/454 áfa 6. 57/1×9 écs 7. 483/98 Összege: kapott összeg/bekerülési értékxécs összegével. OK? Ha igen, ajánld az oldalt másoknak is!
A fordított áfa könyvelése a számla befogadónál (vevő): T 466 -K 4799 ez a helyes könyvelése? vagy ez T466 – K 467 ? esetleg egyik sem? , illetve költségvetési támogatás ( vissza nem térítendő , beruházáshoz): amikor megérkezik a pénz :1. lépés T 384 – K98 és ezt el kell határolni:(2.lépés) T 98 – K483, de a feladat szerint ( amivel gondom van) azt írja,hogy el kell különíteni: ezért én ezt a megoldást választottam ( 3.lépésként),hogy : T 389 -K 384 és majd T385 – K389. Nagyon jók az anyagok,tetszik ,mert érthető,szívesen olvasgatom (értékpapír,értékcsökkenés – végre – ezáltal sikerült megoldanom egy számomra nehéznek tűnőt( üzembe helyezés év közben 2. évi écs)Lehet a fentiekre részletesen leírt feladatot kérni megoldással.Köszönöm
Nagyon jók az anyagok, tetszik, hogy ilyen részletesen magyarázol. Ősszel vizsgázom, jó lenne, ha minél gyorsabban és minél több anyag kikerülne. Üdv: MMx
Szia! Nagyon hasznos a blogod. Az lenne a kérdésem, hogy a főiskolákon (BGF PSZF) tanított számvitel alapjait lefedi-e a blogodban lévő számvitel alapjai témakör? Köszi: Szikszai Nóra
Nagyon érthetően magyarázol! Nagyon jól és könnyen átlátható! Köszi judit
Ha nem titok Te ki vagy? E-mailben is írhatod (a bal oldalon ott a címem), ha itt nem akarod.
Szia Norbi, Engem tanítottál is, de ez az oldal zseniális, bátran fogom ajánlani még a PSZF-en küzdő társaimnak.
Szia! Rendben csak rákérdeztem. :)
Szia! Vannak olyan tanárok akik mindenhez értenek. Én sajnos nem vagyok ilyen.
Szia! Feltétlenül vissza nézek. Csak kérdezem esetleg szervezés vagy ellenőrzés? :)
Köszönöm! Gondolom, már levizsgáztál. Azért nézz vissza néha, mert hátha kialakul előbb-utóbb a gyakorló szakemberek között is valamilyen beszélgetés.
Szia! Már hallottam az oldalról sajnálom, hogy nem előbb jött létre. Gratulálok hozzá és figyelemmel fogom kísérni. Sok sikert.
Szia! Köszi a kérdést. Őszintén szólva még nem tudom. Ez a blog eléggé spontán módon alakul. Hasamra ütök és elkezdek egy témát. A facebookon kérdeztem tőletek, hogy mivel folytassam. Nekem teljesen mindegy. Ott meccseljétek le. Amit többen szeretnétek, azzal folytatom.
Sziasztok kedves fórumozók és üdv a tanároknak is. Még új vagyok ezen az oldalon,ősszel megyek számvitel vizsgára és az lenne a kérdésem hogy devizás feladatok lesznek majd fent?Azt eléggé szeretik a vizsgákon és az nekem kicsit nehezebben megy. Előre is sok sikert mindenkinek!
Szia! Önmagában az elszámoló ár nem áll meg. Azt az egész készlet témán belül lehet értelmezni. Ez viszont a legterjedelmesebb anyagrész. Előbb-utóbb lesz ez is, de inkább utóbb.
Szia! Nagyon jó a blog, gratulálok. A kérdésem az lenne, hogy az elszámoló árról írnál-e valamit?
Még egy: írd meg Te a feladatot, én kijavítom. Ezzel többet tanulsz!
Köszi! Türelem-türelem! Igyekszem!
Szia! Köszönöm a biztatást! Fordított áfa az oktatásban: 466/467. Az életben ez bonyolódhat amiről a neten találsz egy csomó cikket. Vissza nem térítendő támogatás: Ez a 3 lépés amit írsz teljesen jó. De nem elég. Amit még tenned kell: a rendkívüli bevétel elhatárolása: 98/483, majd év végén, miután elszámoltad a támogatásból vett eszköz értékcsökkenését, azzal arányosan vissza kell csöpögtetni az elhatárolást: 483/98. Összege: kapott összeg/bekerülési értékxécs összegével. Összefoglalva: 1. 384/98 kapott összeg 2. 98/483 kapott összeg 3. 384/389 4. 385/389 5a) 161/454 beszerzett eszköz vételár+ összes ktg 5b) 466/454 áfa 6. 57/1×9 écs 7. 483/98 Összege: kapott összeg/bekerülési értékxécs összegével. OK? Ha igen, ajánld az oldalt másoknak is!
A fordított áfa könyvelése a számla befogadónál (vevő): T 466 -K 4799 ez a helyes könyvelése? vagy ez T466 – K 467 ? esetleg egyik sem? , illetve költségvetési támogatás ( vissza nem térítendő , beruházáshoz): amikor megérkezik a pénz :1. lépés T 384 – K98 és ezt el kell határolni:(2.lépés) T 98 – K483, de a feladat szerint ( amivel gondom van) azt írja,hogy el kell különíteni: ezért én ezt a megoldást választottam ( 3.lépésként),hogy : T 389 -K 384 és majd T385 – K389. Nagyon jók az anyagok,tetszik ,mert érthető,szívesen olvasgatom (értékpapír,értékcsökkenés – végre – ezáltal sikerült megoldanom egy számomra nehéznek tűnőt( üzembe helyezés év közben 2. évi écs)Lehet a fentiekre részletesen leírt feladatot kérni megoldással.Köszönöm
Nagyon jók az anyagok, tetszik, hogy ilyen részletesen magyarázol. Ősszel vizsgázom, jó lenne, ha minél gyorsabban és minél több anyag kikerülne. Üdv: MMx
Köszönöm, használd egészséggel!
Nagyon jó az oldal, köszi! H. Ági